Оптимізовано організаційну структуру Фонду енергоефективності
Враховуючи економічний спад в країні, спричинений військовими діями росії, у Фонді енергоефективності, як і в інших державних інституціях, провели оптимізацію штатної чисельності працівників. Відповідне рішення було ініційовано Дирекцією та прийнято Наглядовою радою Фонду в квітні 2022 року, а в дію зміни вводяться з 01.07.2022.
Зокрема з 1 липня 2022 року у Фонді запроваджуються такі основні організаційні зміни:
1. Ліквідовано 4 відділи:
- відділ по роботі з персоналом (-2 шт.од.);
- відділ комунікацій (-5 шт.од.);
- відділ розвитку та навчання (-2 шт.од.);
- відділ по роботі з регіонами (-2 шт.од.);
2. Зменшено штатну чисельність:
- відділу обліку та звітності (- 1 шт. од.);
- юридичного відділу (- 1 шт. од.);
3. Створено та додається:
- відділ сталого розвитку (+5,5 шт.од.)
- організатор з персоналу (+1 шт.од.)
Новий відділ сталого розвитку створено шляхом реорганізації трьох відділів (комунікацій, розвитку та навчання, по роботі з регіонами). Метою діяльності цього відділу є забезпечення сталого розвитку установи, включаючи ефективну взаємодію Фонду з донорськими організаціями та державними установами на міжнародному, регіональному і місцевому рівнях, залучення нових донорів, робота з регіонами та інформаційно-комунікаційна діяльність, участь у розробці нових програм Фонду тощо.
Таким чином, з 01.07.2022 штатна чисельність працівників Фонду складає 60 штатних одиниць.
За рахунок реорганізації організаційної структури, а також відмови від переходу на грейдову систему оплати праці, яку планувалось впроваджувати з березня поточного року, очікувана економія на утримання Фонду до кінця 2022 року прогнозовано складе 24,4 млн грн порівняно з кошторисом витрат на утримання Фонду, затвердженим рішенням Наглядової Ради 23.12 2021 року.
Директор Фонду енергоефективності Єгор Фаренюк, коментуючи зміни в організаційній структурі, нагадав, що з початку введення в країні воєнного стану Фонд енергоефективності не припиняв своєї діяльності, проте, оперативно змінив формат роботи.
«З 24.02.2022 Фонд був переведений на дистанційний режим роботи, а з 06.06.2022 на гнучкий режим роботи працівників, у форматі поєднання дистанційної роботи та роботи на робочому місці в офісі Фонду. Наглядова рада Фонду тимчасово призупинила дію ряду норм програми «Енергодім», чим спростила подання Заявок та їх оцінювання. Термін розгляду заявки на верифікацію скоротився майже втричі, що дало змогу виплатити понад 250 млн грн грантів під час воєнного стану. Ця сума перевищує всі виплати Фонду за попередній період, з моменту запуску програми у вересні 2019 року до 24 лютого 2022», - повідомив Єгор Фаренюк.
Зі слів директора Фонду енергоефективності структурні підрозділи, діяльність яких безпосередньо пов'язана з операційною діяльністю по обробці та оцінці заявок, супроводу проектів, забезпеченням сталого функціонування Фонду постійно були задіяні до роботи в повному або частково повному складі. Водночас, через об’єктивні обставини деякі напрямки операційної діяльності Фонду зазнали змін через зменшення обсягів роботи або взагалі стали не затребувані. Працівникам таких структурних підрозділів було оголошено простій, а згодом було прийнято вимушене рішення щодо реорганізації структури Фонду та оптимізації штатної чисельності.
«Наше ключове завдання надавати підтримку співвласникам багатоквартирних будинків для впровадження енергоефективних заходів. За нинішніх умов це питання набуло особливої важливості, адже в Україні прогнозують надскладну зиму, воєнні дії спричинили проблеми із запасами газу та їх поповненням. Тож головним нині є створення умов аби якомога більше співвласників впровадили енергоефективні заходи у своїх будинках та жили у комфортних умовах, економлячи на комунальних платежах. А отже, маємо приймати непрості рішення для оптимізації витрат та вивільнення додаткових коштів для надання підтримки співвласникам будинків», - зазначив Єгор Фаренюк.
Разом з тим він відмітив, що у відділах технічного та фінансового офісів Фонду, зокрема у відділах верифікації, оцінки проектів, підтримки клієнтів та супроводу проектів, фінансового контролінгу, а також у відділі моніторингу, фахівці якого також залучаються до оцінки заявок, наразі скорочення штатної чисельності не передбачається.
“Працівники цих відділів мають унікальний досвід з оцінки заявок та проектів, роботи з технічною та фінансовою документацією, пройшли додаткове фахове навчання коштами Фонду і програм підтримки GIZ, тому збереження фахівців цих відділів є першочерговим завданням для забезпечення подальшого сталого функціонування Фонду”, - зауважив Єгор Фаренюк.
(0) Коментарі(в)