Міністерство розвитку громад та територій запроваджує Комунікаційну стратегію реформи ЖКГ
У 2020 році Міністерство розвитку громад та територій розпочне комунікаційну кампанію на підтримку реформи житлово-комунального господарства. Метою такої ініціативи є налагодження ефективної комунікації з кінцевим споживачем комунальних послуг та власниками.
Наразі споживачі житлово-комунальних послуг мало поінформовані про зміст, обсяг, умови та порядок надання послуг, свої права та обов’язки, а також способи вирішення проблемних питань.
Тож наразі триває робота над розробкою комунікаційної стратегії, що допоможе підвищити рівень обізнаності споживачів щодо можливостей захисту своїх прав у сфері ЖКГ, унормування відносин з виконавцями послуг та органами місцевого самоврядування, отримання інформації та навичок щодо управління спільним майном багатоквартирних будинків.
Стратегія буде включати 3 кампанії: “Я - власник”, “Я – розумний споживач” та “Я – ощадливий господар”.
Зокрема кампанія “Я – ощадливий господар” роз'яснюватиме питання енергоефективності, енергоаудиту, а також заходи енергоефективності у житлових будинках, які пропонує програма “Енергодім”.
Також споживачі зможуть детально дізнатися про те, як обрати підрядну організацію та на які критерії потрібно звертати увагу замовнику послуг тощо.
Обговорення проекту Стратегії відбулось за участі представників Фонду енергоефективності, представників дипломатичних установ, міжнародних фінансових організацій, фахівців суміжних програм і проектів, які є партнерами Мінрегіону та Директорату стратегічного планування та європейської інтеграції.
Нагадаємо, що раніше Наглядова рада Фонду енергоефективності розглянула перші результати реалізації Програми “Енергодім”
(0) Коментарі(в)