Експерт відділу оцінки проектів фінансового Офісу
Експерт відділу оцінки проектів забезпечує фінансову оцінку отриманих проектів і заявок на предмет їх відповідності програмі (ам) та вимогам Фонду.
Експерт відділу оцінки проектів належить до професійної групи «Професіонали». Призначення на посаду експерта відділу оцінки проектів та звільнення з неї здійснюється наказом директора Фонду, з дотриманням вимог Кодексу законів про працю України та чинного законодавства про працю, безпосередньо підпорядковується начальнику відділу, фінансовому директору та директору Фонду.
Основні обов'язки
- Здійснює фінансову оцінку проектів (зокрема, документів заявників/бенефіціарів, договорів, актів приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг), видаткових накладних та платіжних документів, що подаються на підтвердження здійснення таких прийнятних заходів: проведення попереднього енергетичного аудиту; розробку проектної документації та її експертизу (в тому числі обстеження об’єкта (будівлі)); послуги з технічного та авторського наглядів; сертифікацію енергетичної ефективності після реалізації проекту; обстеження інженерних систем будівлі, на яких здійснено заходи із забезпечення (підвищення рівня) енергетичної ефективності під час реалізації проекту; впровадження заходів з енергоефективності; та інших договорів і первинних документів, що можуть подаватись заявниками/бенефіціарами для отримання часткового відшкодування понесених ними витрат в рамках участі в програмі(ах) Фонду (далі – гранту)) на предмет їх відповідності програмі(ам) і вимогам Фонду.
- Здійснює попередній та остаточний розрахунок розміру грантів.
- Бере участь в організації процесу формування документів на виплату грантів.
- Бере участь у розробці внутрішньої нормативної бази, що стосується супроводження операцій, фінансового обліку Фонду та ін.
- Бере участь у проектах з імплементації системи обробки заявок, облікової системи Фонду, та ін.
- Бере участь в організації супроводу договорів про співпрацю з банками-партнерами в частині інформування про здійснення виплати грантів.
- Бере участь в організації проведення аналізу потенційних банків-партнерів, підготовці висновків для прийняття Дирекцією рішення щодо їх обрання та організовує моніторинг дотримання банками-партнерами кваліфікаційних вимог.
- Забезпечує виконання правил і заходів системи внутрішнього контролю Фонду.
- Бере участь у підготовці та надання відповідей на запити, що стосуються компетенції Відділу.
- Надає методологічні роз’яснення з питань оцінки проектів співробітникам Фонду .
- Бере участь у підготовці внутрішньої корпоративної фінансової звітності для Дирекції та Наглядової ради.
- Співпрацює з іншими підрозділами Фонду для досягнення спільних цілей.
- Виконує інші обов’язки, покладені на нього начальником Відділу та фінансовим директором Фонду.
- Забезпечує досягнення ключових показників ефективності, встановлених начальником Відділу, звітує перед начальником Відділу у строки, передбачені внутрішніми документами Фонду або згідно з дорученням начальника Відділу розпорядженнями начальника Відділу, надаючи повну та достовірну інформацію про стан виконання ключових показників ефективності, встановлених начальником Відділу.
- Забезпечує досягнення ключових показників ефективності, встановлених начальником Відділу, звітує перед начальником Відділу у строки, передбачені внутрішніми документами Фонду або згідно з дорученням начальника Відділу розпорядженнями начальника Відділу, надаючи повну та достовірну інформацію про стан виконання ключових показників ефективності, встановлених начальником Відділу.
- Інформує Фонд про зміни в своїх персональних даних не пізніше 5 (п’яти) робочих днів з моменту таких змін.
- Виконує інші обов’язки, передбачені законодавством України, Статутом, Положенням про Відділ, внутрішніми нормативними документами та розпорядчими актами Фонду.
- Дотримується встановлених у Фонді правил щодо використання та збереження інформації з обмеженим доступом.
- У разі звільнення, не пізніше останнього дня роботи в Фонді, повертає (передає відповідним представникам Фонду) майно Фонду, яке знаходилося у його користуванні і було необхідне для виконанням ним своїх посадових обов’язків, а саме – передає наявні в його користуванні матеріальні носії інформації, що містять інформацію, яка є власністю Фонду; всю інформацію про контакти у ділових колах (щодо клієнтів, постачальників, конкурентів тощо); контактні дані та іншу інформацію щодо взаємодії з органами влади; всі документи, чернетки, нотатки та всю іншу інформацію на паперових носіях та носіях будь-якого іншого типу, включаючи комп'ютерні файли та листи, надіслані електронною поштою, не залишаючи у себе ніяких копій; паролі доступу до інформаційних та інших систем, печатки. Крім цього, експерт Відділу зобов’язаний повернути всі суми заборгованості, якщо така заборгованість виникла до моменту його звільнення.
Відповідальність
- За неналежне виконання або невиконання своїх посадових обов'язків, що передбачені посадовою інструкцією, в межах, визначених чинним законодавством України про працю.
- За правопорушення, скоєні в процесі здійснення своєї діяльності, в межах, визначених чинним адміністративним, кримінальним та цивільним законодавством України.
- За завдання матеріальної шкоди.
- За розголошення персональних даних інших осіб, що стали відомі під час виконання обов’язків, службової інформації, комерційної таємниці, недотримання норм наказів (розпоряджень) та інструкцій щодо роботи з документами, що містять службову інформацію.
- За підготовку й надання завідомо недостовірних відомостей.
- За розголошення внутрішньої корпоративної, конфіденційної інформації, іншої інформації з обмеженим доступом.
- За зловживання, неправомірне використання наданих службових повноважень, а також використання їх в особистих цілях.
- За порушення Кодексу корпоративної етики ДУ «Фонд енергоефективності».
- За вчинення дій, які призведуть або можуть призвести до виникнення конфлікту інтересів.
- За порушення правил внутрішнього трудового розпорядку, трудової дисципліни, норм охорони праці, пожежної безпеки.
Вимоги до кандидатів
- здатність встановлювати логічні взаємозв’язки;
- здатність робити коректні висновки.
- вміння дослухатися до думки, чітко висловлюватися (усно та письмово);
- готовність ділитися досвідом таідеями, відкритість у обміні інформацією;
- орієнтація на командний результат.
- чітке бачення результату;
- сфокусовані зусилля для досягнення результату;
- запобігання та ефективне подолання перешкод;
- навички планування своєї роботи;
- дисципліна та відповідальність за виконання своїх задач.
- управління своїми емоціями;
- оптимізм.
- розуміння ключових чинників, які спонукають до зайняття обраної посади
- вміння встановлювати причино
- наслідкові зв’язки.
Переваги
Досвід роботи з міжнародними організаціями та/або з міжнародними фінансовими організаціями, що надають фінансову допомогу /кредитування/ гранти у проектах з енергозбереження та енергоефективності;
Умови працевлаштування
Трудові відносини з експертом відділу оцінки проектів оформлюються згідно з чинним законодавством України шляхом укладання трудового договору. Очікуваний рівень заробітної плати – 34 500, 00 гривень на місяць (до оподаткування) на умовах повного робочого часу.
Подання документів
Для участі в конкурсному доборі претендент надсилає електронною поштою Заяву* щодо бажання взяти участь у конкурсі. До заяви додається:
1. біографічна довідка (резюме);
2. копія паспорта громадянина України або копія паспорта громадянина України (ID) з копією Витягу з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання, який посвідчує особу;
3. копія документа про вищу освіту;
4. згода на обробку персональних даних;
5. мотиваційний лист щодо виконання функцій працівника підрозділу;
6. рекомендації (за наявності);
7. реєстраційний номер облікової картки платника податків**.
*Заява щодо бажання взяти участь у конкурсі та згода на обробку персональних даних заповнюється власноруч, підписується особисто та надсилається разом з іншими зазначеними до заяви додатками на електрону адресу в незмінюваному форматі (скан копія або pdf-формат)
**реєстраційний номер облікової картки платника податків подається претендентами, допущеними до співбесіди з Директором.
Заява про участь у конкурсному доборі
Згода на обробку персональних даних
Усі документи складаються українською мовою.
Документи відправляються на електронну адресу hr@eefund.org.ua. В темі листа прохання вказувати прізвище та назву посади, на зайняття якої подаються документи.
Строк подачі документів: до 24:00 06 серпня 2023 року.
Етапи конкурсного добору:
- Прийом документів
- Усна співбесіда з конкурсною комісією
- Фінальна співбесіда з директором за напрямком
За додатковою інформацією стосовно процесу подання документів прохання звертатися:hr@eefund.org.ua