Провідний експерт з комплаєнсу відділу оцінки ризиків
Провідний експерт з комплаєнсу відділу оцінки ризиків ідентифікує джерела ризиків, пов’язаних з діяльністю Фонду, надає пропозиції щодо прийняття своєчасних та адекватних управлінських рішень з мінімізації ризиків, впровадження ефективного функціонування комплексної системи управління ризиками, надає висновки за результатами оцінки документів, поданих до Фонду для участі в програмах Фонду та користування продуктами Фонду.
Провідний експерт з комплаєнсу відділу оцінки ризиків державної установи «Фонд енергоефективності», (далі – Фонд) належить до професійної групи «Професіонали». Призначення на посаду провідного експерта відділу оцінки проектів та звільнення з неї здійснюється наказом директора Фонду, з дотриманням вимог Кодексу законів про працю України та чинного законодавства про працю, безпосередньо підпорядковується начальнику відділу та директору Фонду.
Основні обов'язки
Провідний експерт Відділу:
- Здійснює постійний аналіз ризиків, які виникають у Фонді під час діяльності, надає пропозиції щодо прийняття своєчасних та адекватних управлінських рішень з мінімізації ризиків.
- Здійснює підготовку та надання звітів про ризики Наглядовій раді не рідше ніж один раз на квартал, дирекції - не рідше ніж один раз на місяць, а в разі виявлення ситуацій, які потребують невідкладного інформування Наглядової ради, - не пізніше наступного робочого дня.
- Бере участь в розробці та впровадженні внутрішніх нормативних документів з питань комплаєнсу.
- Здійснює моніторинг дотримання Фондом і співробітниками внутрішніх нормативних документів з питань комплаєнсу; проведення внутрішніх комплаєнс перевірок; адміністрування бази комплаєнсу по контрагентам.
- Здійснює контроль за взаємовідносинами Фонду з Бенефіціарами та контрагентами (партнерами) з метою запобіганню участі та/або використанню Фонда в незаконних операціях (IDD-перевірка) та надає висновки, довідки.
- Виконує оцінку ситуацій конфлікту інтересів у співробітників, зокрема у закупівельних процедурах.
- Здійснює консультування і надання комплаєнс-рекомендацій щодо мінімізації комплаєнс-ризиків для співробітників.
- Здійснює управління ризиками, пов'язаними з конфліктом інтересів, що можуть виникати на всіх рівнях організаційної структури Фонду, прозорість реалізації процесів Фонду та, в разі виявлення будь-яких фактів, що свідчать про наявність конфлікту інтересів у Фонді, інформує Дирекцію або Наглядову раду Фонду.
- Здійснює методологічне супроводження та бере участь у розробленні та впровадженні програм та продуктів Фонду, системи внутрішнього контролю (2-ї ланки) в Фонді та їх моніторинг.
- Забезпечує своєчасне реагування з метою недопущення потенційного/реального конфлікту інтересів.
- Бере участь в окремих категоріях внутрішніх розслідувань.
- Проводить тренінги та регулярні комунікації для працівників, надає консультації/роз'яснення з питань комплаєнсу.
- Розробляє та забезпечує реалізацію Політики комплаєнсу, виявлення і управління ризиками в діяльності Фонду.
- Ідентифікує джерела ризиків, пов’язаних з діяльністю Фонду, в тому числі бере участь в розробці нових продуктів і бізнес-процедур.
- Розробляє, актуалізує та контролює виконання внутрішніх документів з питань комплаєнсу та управління ризиками усіма структурними підрозділами Фонду.
- Надає інформаційно-консультаційну допомогу підрозділам Фонду, стосовно питань, які знаходяться в компетенції Відділу.
- Розробляє та реалізує Кодекс корпоративної етики; здійснює моніторинг та оцінку Кодексу корпоративної етики для внесення необхідних змін.
- Контролює на предмет відповідності дій працівників Фонду внутрішньому Кодексу, стандартам і правилам з корпоративної етики.
- Виконує інші обов’язки, покладені на нього начальником Відділу та директором Фонду.
- Забезпечує досягнення ключових показників ефективності, встановлених начальником Відділу, звітує перед начальником Відділу у строки, передбачені внутрішніми документами Фонду або згідно з дорученням начальника Відділу, розпорядженнями начальника Відділу, надаючи повну та достовірну інформацію про стан виконання ключових показників ефективності, встановлених начальником Відділу.
- Інформує Фонд про зміни в своїх персональних даних не пізніше 5 (п’яти) робочих днів з моменту таких змін.
- Виконує інші обов’язки, передбачені законодавством України, Статутом, Положенням про Відділ, внутрішніми нормативними документами та розпорядчими актами Фонду.
- Дотримується встановлених у Фонді правил щодо використання та збереження інформації з обмеженим доступом.
- У разі звільнення, не пізніше останнього дня роботи в Фонді, повертає (передає відповідним представникам Фонду) майно Фонду, яке знаходилося у його користуванні і було необхідне для виконанням ним своїх посадових обов’язків, а саме – передає наявні в його користуванні матеріальні носії інформації, що містять інформацію, яка є власністю Фонду; всю інформацію про контакти у ділових колах (щодо клієнтів, постачальників, конкурентів тощо); контактні дані та іншу інформацію щодо взаємодії з органами влади; всі документи, чернетки, нотатки та всю іншу інформацію на паперових носіях та носіях будь-якого іншого типу, включаючи комп'ютерні файли та листи, надіслані електронною поштою, не залишаючи у себе ніяких копій; паролі доступу до інформаційних та інших систем, печатки. Крім цього, експерт Відділу зобов’язаний повернути всі суми заборгованості, якщо така заборгованість виникла до моменту його звільнення.
Відповідальність
Провідний експерт з компалєнсу відділу оцінки ризиків несе відповідальність в межах, визначених чинним законодавством України про працю, чинним адміністративним, кримінальним та цивільним законодавством України:
- 1. За неналежне виконання або невиконання своїх посадових обов'язків, що передбачені посадовою інструкцією, в межах, визначених чинним законодавством України про працю.
- 2. За правопорушення, скоєні в процесі здійснення своєї діяльності, в межах, визначених чинним адміністративним, кримінальним та цивільним законодавством України.
- 3. За завдання матеріальної шкоди.
- 4. За розголошення персональних даних інших осіб, що стали відомі під час виконання обов’язків, службової інформації, комерційної таємниці, недотримання норм наказів (розпоряджень) та інструкцій щодо роботи з документами, що містять службову інформацію.
- 5. За підготовку й надання завідомо недостовірних відомостей.
- 6. За розголошення внутрішньої корпоративної, конфіденційної інформації, іншої інформації з обмеженим доступом.
- 7. За зловживання, неправомірне використання наданих службових повноважень, а також використання їх в особистих цілях.
- 8. За порушення Кодексу корпоративної етики ДУ «Фонд енергоефективності».
- 9. За вчинення дій, які призведуть або можуть призвести до виникнення конфлікту інтересів.
- 10. За порушення правил внутрішнього трудового розпорядку, трудової дисципліни, норм охорони праці, пожежної безпеки.
Вимоги до кандидатів
- здатність встановлювати логічні взаємозв’язки;
- здатність робити коректні висновки.
- вміння дослухатися до думки, чітко висловлюватися (усно та письмово);
- готовність ділитися досвідом таідеями, відкритість у обміні інформацією;
- орієнтація на командний результат.
- чітке бачення результату;
- сфокусовані зусилля для досягнення результату;
- запобігання та ефективне подолання перешкод;
- навички планування своєї роботи;
- дисципліна та відповідальність за виконання своїх задач.
- управління своїми емоціями;
- оптимізм.
- розуміння ключових чинників, які спонукають до зайняття обраної посади
- вміння встановлювати причино
- наслідкові зв’язки.
Переваги
Спеціальність економіка або фінанси, право, додаткова професійна сертифікація, проходження спеціалізованих курсів та тренінгів, отримання додаткової освіти, проходження курсів, семінарів з відповідного напрямку підготовки;
Досвід з оцінки корупційних, санкційних та репутаційних ризиків, IDD – перевірки цілісності даних / репутації;
Сертифікат про рівень володіння англійською мовою (міжнародний).
Умови працевлаштування
Трудові відносини з провідним експертом з комплаєнсу відділу оцінки ризиків оформлюються згідно з чинним законодавством України шляхом укладання трудового договору. Очікуваний рівень заробітної плати – 41 860, 00 гривень на місяць (до оподаткування) на умовах повного робочого часу.
Подання документів
Для участі в конкурсному доборі претендент надсилає електронною поштою Заяву* щодо бажання взяти участь у конкурсі. До заяви додається:
1. біографічна довідка (резюме);
2. копія паспорта громадянина України або копія паспорта громадянина України (ID) з копією Витягу з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання, який посвідчує особу;
3. копія документа про вищу освіту;
4. згода на обробку персональних даних;
5. мотиваційний лист щодо виконання функцій працівника підрозділу;
6. рекомендації (за наявності);
7. реєстраційний номер облікової картки платника податків**.
8. копія військово-облікового документа (для військовозобов’язаних, призовників та резервістів)
*Заява щодо бажання взяти участь у конкурсі та згода на обробку персональних даних заповнюється власноруч, підписується особисто та надсилається разом з іншими зазначеними до заяви додатками на електрону адресу в незмінюваному форматі (скан копія або pdf-формат)
**реєстраційний номер облікової картки платника податків подається претендентами, допущеними до співбесіди з Директором.
Заява про участь у конкурсному доборі
Згода на обробку персональних даних
Усі документи складаються українською мовою.
Документи відправляються на електронну адресу hr@eefund.org.ua. В темі листа прохання вказувати прізвище та назву посади, на зайняття якої подаються документи.
Строк подачі документів: до 24:00 11 грудня 2023 року.
Етапи конкурсного добору:
- Прийом документів
- Розв’язання ситуаційних завдань
- Усна співбесіда з конкурсною комісією
За додатковою інформацією стосовно процесу подання документів прохання звертатися:hr@eefund.org.ua